Friss

kzt | | | 2009., április 08., 12:23 | | |

Ez is ritkán fordul elő velem. Megyek haza, és ahelyett hogy a minél előbb érjek haza életérzés öntene el, inkább letelepedek a lépcsőházzal szemközti padra, és élvezem a langymeleg szellőt, a meleg esőcseppeket és fullgiccs… hiába, egyszerűen beleszerettem ebbe az idei tavaszba. Olyan üde közérzetem lett tőle hogy na!

Az előbb Olgi jött ide, hogy menjünk le az automatához. Meglobogtattam előtte az 1 literes jéghideg CocaColámat jelezvén hogy kihagyom az akciót, két másodperccel később pedig gyorsan felkiáltok: megyek megyek!

Naná hogy megyek! Ilyen szép időben átvágni az udvaron? Mindent megér! Lekísértem az automatához, vittem a Colácskámat, és miután beszerváltuk Olgi hosszúkávéját körbe sétáltuk az egész telepet csak hogy a friss levegőn legyünk, és maximálisan kiélvezzünk. Hát isteni ez az idő. Talán tényleg a 2006-os volt legutoljára az a tavasz, amit ennyire élveztem.

Akartam írni arról is hogy mennyire imádom ezeket kéthetente leszervezett groupos szerepjátékpartikat nálunk, de ahogy belegondoltam most így nem tudom szavakba önteni. Talán a legkifejezőbb ha azt mondom: NAGYON! Marhára bele tudom magam élni, és a társaság is tök jó.

Azt hiszem ismételten befejeztem a Gastroyallal, ezúttal véglegesen. Egyrészt mert a harmadik vagy negyedek hét után olyan egysíkúnak, szürkének és műanyagnak tűnik az ízvilága, hogy az utóbbi héten már nem egy kaja a kukában végezte, pedig nem vagyok az a finnyás alak. Másrészt mert tegnap megcsinálta velem a futár, hogy vadragu leves helyett itt hagyta nekem az őszibarackkrém levest, mert valahol korábban odaadta az enyémet valaki másnak. Azért valljuk be a vadragu leves mégsem helyettesíthető őszibarackkal. Fel is hívtam a központot elmondtam hogy gondolom rossz kaját hagyott itt nálam a futár jöjjön vissza és cserélje ki. A központos kisasszony kérte hogy diktáljam be az azonosítómat így könnyebben megtaláltja az adatlapomat. Mondom neki szívesen bediktálom ha megmondja hol találom meg (honlapon, e-mailben etc.). Hát az csak az ő rendszerükben van meg. Röhögök. Így aztán könnyen ki tudom találni hogy az ő rendszerük milyen iktatószám alá sorolta az azonosítómat. Felhívja a futárt, mondja neki mi a pálya. Futár közli vele hogy már odaadta másnak a kajám nem tud visszajönni. Telefon le. Csaj mondja mi van, aztán megkérdezi, akkor elfogyasztja azt amit kapott? Mondom nem, mert nem ezt rendeltem. Jó, akkor tegyem hűtőbe a levest, és holnap a futár visszaveszi és visszaadja a pénzem. Természetesen hűtőt azóta nem látott a kaja, de a pénzem vissza kaptam. Azért a nő a végén lediktálja az azonosítómat hogy legközelebb könnyebben megtaláljon a rendszerben. Természetesen nem írom fel. Továbbá ma keresem kutatom hogy hogyan is lehet megrendelést lemondani, de nem találok semmi erre utaló információt. Végül megint felhívom őket és megkérdezem. Ja, hát az nagyon egyszerű. Nyomja meg hogy mínusz egy mennyiséget szeretne és küldje el megint a megrendelést. Na ez azért szerintem nem olyan egyértelmű – és nem csak nekem. Igazán odaírhatnák valahova a honlapra.