Fejvadászok…

kzt | | | 2007., július 24., 18:56 | | |

Nos, tegnap meg volt az utolsó állásinterjú is, most a személyzeti osztályon. Interjúvolóm átkísért egy másik épület, egy kis irodába. Ott egy székben ült Ms. Tökéletes. Első ránézésre megmondta róla az ember, hogy a legújabb széria szám alatt legyártott cyborgról van szó. Egy dögös szőke fogadott. Magas volt, az alakja tökéletes, karjai formásan izmosak, haja szorosan hátrafogva, mellein feszült a blézere. Vastag rózsaszín száját széles mosolyra húzva üdvözölt, és duruzsuló megbabonázóan szimpatikus hangján kért, hogy foglaljak helyet. Leültem, velem szemben pedig helyet foglalt két interjúvolóm, hogy még egy pár kérdésre válaszolva eldöntsék, hogy igazak-e a rólam szóló hírek. A kérdezz-felelek elkezdődött. A nő kérdezett, és pedig a legjobb tudásom szerint válaszolgattam. Az egyszerűbb kérdéseket szinte meg sem értettem.

– Ön pontos?
– (Mi a fasz!?) – gondoltam. – Igen, pontos vagyok – válaszoltam.
– Az állásinterjú összes fordulóján 5 perccel a megbeszélt idő előtt már itt volt. Sosem volt vele probléma – tette hozzá gyorsan a marketing manager.

A nőt tényleg a pontosságom érdekelte. Képtelenül jelentéktelen részlet szerintem, főleg miután a marketing manager kifejtette, hogy tök mindegy, ha késik a beosztottja, a lényeg hogy aznap a munka el legyen végezve. Oh, je…

Még futottunk egy utolsó kört, hogy találkoztam-e már a plakátjaikkal, szórólapjaikkal. Egészen véletlenül a valóság az volt, hogy igen. Megkérdezték melyikkel, és valami csodálatos módon, még a szórólapra magára, és a reklámozott márkára is pontosan emlékeztem. Megkérdezték tetszett-e. Kifejtettem róla a véleményemet… ja, és egyébként nem tetszett. Amikor pedig elmagyaráztam, hogy miért nem, a manager kitörő örömmel fogadta meglátásaimat. Talán túlzás is volt…

Nos, ma jött a telefon; a szőke bombázó hívott a személyzeti osztályról, hogy gratuláljon, enyém az állás, csütörtökön kezdhetek. Tehát csütörtöktől vár a szirupcirkusz, hogy kiéljem kreatív hajlamaim rajta a légkondicionált irodámban, mint a marketing csoport új DTP operátora, kötőjel grafikusa.